En plats i solen


Jag tog en tur till
parken med lillan på dagen och hon hade riktigt roligt i sandlådan, det finns ju gungor och rutshkanor osv där men sandlådan är solklara favoriten! Det var varmare idag iallfall så jag överlevde men det är verkligen dags för mig att inskaffa en ny jacka.
Väl hemma så passade jag på att dammsuga lägenheten, diska och fixa iordning här hemma medans Mercedes dansade till "Smurfhits" i köket, det är riktigt skönt att ha det avklarat nu iallfall.

Imorgon är planen att vi ska till Öppna förskolan runt 12, de har öppet 09-16 för barn 0-5 år så då missar jag "förlossningskliniken" som jag oftast sitter bänkad framför kl 13.25 men det är ju inte hela världen.

Nu ska jag äta min halvförstörda glass, den har mist det som är så speciellt med just Ben & Jerrys glass och nu smakar den mer hård ICA glass men men...
1 Therése:

skriven

SV: Tack! Det är helt okej med mig, kunde varit bättre :)



Kram kram

2 Malin, mamma till Alice & Lowe:

skriven

Hoppas glassen är god ändå :)



Söta bilder!

3 Marie Nellie´s Mamma:

skriven

ja dom senaste bilder är fotade med en system kamera. det finns ju en hel del kameror som är bra. jag är ingen expert på sånt ja bara fotar :P

4 Sandrah:

skriven

Haha du bara SKA ha den glassen :D

Mysiga bilder!

5 Malin - mamma till Sam:

skriven

vad har du på henne i sandlådan?

6 annas Perssonliga:

skriven

Vilken liten sötnos du har!!! Vi brukar också dansa till smurfhits här hemma, ha,ha.



sv: Tack,vad kul. Lägger till dej också.



Kram

7 Matilda:

skriven

Otroligt söt!

8 FeliciasMamma =):

skriven

hejsan gumman =) hur mår ni



åhh gud vilka söta bilder kram

9 natty:

skriven

tack :) ja det är en pojke :) hihi. dudå? kram

10 freja:

skriven

va snyggt du fått det på bloggen!

11 gotteochvi:

skriven

SV; JO, MEN JAG OSA:de TILL BLOGAWARDS RÄTT SENT OXÅ! KANSKE BEROR PÅ DET?

12 malin -mamma till sam:

skriven

Jo precis jag gillar lager på lager! Vindjackor är så tunna men ändå vindtäta, perfekta!

13 Wendela:

skriven

Åh bra tips, de ska jag göra!

14 Anonym:

skriven

Ville bara säga att trots att vi inte känner varandra så läser jag din blogg varje dag and I love it! =o)

15 Nikita:

skriven

Va fin din blogg blivit !!

16 Madde:

skriven

Kikar in och önskar dig en bra dag!



Tycker det är härligt att se en så ung tjej som funkar bra i sin roll som mamma :) You go girl!

17 mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3:

skriven

Aa, jag har själv ingen aning om man kan gå på bio. Är rädd att barnet ska få hörselskador, för de är rätt så hög ljudvolym inne i biosalarna.. :/.



Nope, vi vet inte könet.

Men vad jag tror så blir det en kille, känner mig som en typisk "pojk-mamma" :P.



Kram, Mia.

18 Mikaela och lilla Aimee:

skriven

Okey :) Hur mycket får man i föräldrapenning?

19 Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen:

skriven

Anonym - Tack så mycket! Din kommentar värmde!

20 Elina:

skriven

naw så söt!:D

Kommentera här: