Jag tävlar...




Jag tävlar om ett presentkort värt 500:- hos My first room
i Nikitas blogg,
tävla HÄR du med!



3pojkar

 ”Tävla hos Edvinsmamma om ett presentkort á 200 kronor från Fridolina.se. Var med och tävla här du med!”



jag är med och tävlar om ett presentkort på 1000kr hos www.lekvira.se
Var med och tävla du också genom att klicka här!! 

Namnnappen 01

Jag tävlar om två paket namnnappar från Namnnappen hos Agnes.
Var med och tävla här du också!

"Jag vill vinna ett presentkort värt 500kr från Barnens Gruva hos Tant Ulrika!"




Jag är med och tävlar om ett presentkort á 500kr
från Barnens Gruva hos Hanna Of Sweden!
Var med och tävla HÄR du oxå!


1 Kidzine - Kids Magazine:

skriven

Hos Kidzine pågår nu en tävling om ett personligt namnhalsband från Adamantus. Varje fredag kommer en ny tävling!

Har också en fråga till dej om du vill maila mig din email adress?

2 Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas:

skriven

Ny tävling i min blogg :)

Var gärna med...

http://tostberg.blogg.se/2009/september/godmorgon-ljuvliga-fredag.html#comment



Kramar

3 Sofia:

skriven

Hej Matilda, Sofia heter jag och det är jag som driver företaget Adamantus. Jag såg att du varit med i tävlingen om ett av mina namnsmycken. Dessvärre är jag inte med och bestämmer vem som vinner men jag skulle vilja passa på att önska dig lycka till. Mvh /Sofia

Kommentera här: