D u m m a !

Dumma ellos, hämtade ut ett par byxor som legat på posten i över en vecka (Avierna kommer ju inte fram!)
Och sen när jag väl får dem så har de skickat i storlek 42? Ringde iallfall och undrade hur lång tid det skulle ta innan jag fick de i rätt storlek och då svarar hon som att det vore helt självklart att "Nej alla är slutsålda"..
T R E V L I G T !  Det är ju inte MITT problem? Eller jo,. nu är det ju det för det är jag som måste springa ner på Ica och skicka tillbaka dem..
Hur svårt kan det vara att lägga i ett par byxor i en påse liksom?  Dumma dumma!

Jaja, nu är iallfall M på väg hem från jobbet =) *Lycka* Jag har "pluggat" och Mercy sover i sin säng så vi ska se rysare även om jag garanterat kommer att blunda 80% av filmen.
Sen ska jag få honom att tända ett ljus och sätta i pumpan också, det har jag inte vågat göra innan haha.
Rädd att den ska börja brinna eller något sånt udda.

Sorry för den dåliga bilduppdateringen men så blir det ibland ;)
1 Malin, Alice & Lowes mamma!:

skriven

Vad irriterande :(

2 Annah - Mina dagar med finaste Chloe och våran väntan på pärlan2 i magen:

skriven

var det mammabyxor?



Har läst att dom alltid skickar en storlek större på dom :S För att det är utländska storlekar eller nått sånt, om man läser omdömen så ser du.

Kommentera här: