<3

        
Lillebror som växer på men denna gång vet jag knappt vilken vecka jag är i, det hinns liksom inte riktigt med att hålla koll på sånt men nu blir man påmind om att man faktiskt är gravid varje gång man tittar ner för där är ju en lagom stor bebismage!

Vilken månad är man i om man är i vecka 28 föresten ?  Är det 6 eller 7?

Det var en period då jag var tvungen att springa upp på toa varje natt men det var bara under någon vecka och sen dess så har jag fått sova hela nätterna, riktigt skönt! Halsbrännan motverkas av Losec Mups men som tur är så besöker inte halsbrännan mig varje dag och när foglossningen inte hämmar mig så mår jag som en prinsessa!

M och jag pratade "bebisnamn" igår, Han strök Charlie, Wiggo, Levis och Noel haha. Gud så svår han är men det ska ju vara ett gemensamt beslut såklart. 
De tre namnen vi har kvar nu är alltså; 

Leon
Matteus
Jonathan 


ALLA andra har han sagt blankt nej till, hade jag varit ensam att bestämma så hade namnlistan varit låååång nu haha så kanske är det bra att någon kortar ner det iallfall.
 
Så vad tycker ni - Vilket är finast?
1 Annah - mamma till finaste pärlan Chloé:

skriven

Jag gillar Leon :D

2 yasmine modell & blivande mamma:

skriven

jo de kan jag nog ordna fast en veckans magbild kommer alltid på tisdagar. kanske kan be mannen ta någon ikväll hihi vi ska iväg på middag o så. ska du göra nå kul? . fin magen är på din bild kraaam

3 Madelen:

skriven

Leon

4 ung mamma:

skriven

ja jag va gansa ung men jag ångrar inget han har förändrat mitt liv helt åt de posetiva hållet. =) vi har pratat om att skaffa en till men vi bestämde oss för att vänta tills jag ör klar med utbildningen.. =) så efter juni i sommar är den välkommen =) haha

5 Anonym:

skriven

Hej! Jag älskar din blogg den är sjukt bra! men en fråga har du gått klart skolan eller hoppade du av såfall har du jobb?



Tacksam för svar!:) kram

6 Anna:

skriven

Jag tycker Leon är väldigt fint, de andra namnen är oxå fina men speciellt Leon kan jag tycka :) Men gillar Noel oxå men det gick ju bort så =P hehe.. Lycka till med allt! /Anna

7 annas perssonliga:

skriven

Svårt med namn. Ni kommer säkert överens när bebisen väl är född. Jag gillar nästan Charlie bäst men det var redan struket...



Ha en härlig lördag!

Kram

8 Sandra:

skriven

Matteus eftersom det är på M. Annars blir ju lillebror utanför!

9 Wictoria - mamma till kevin och lillplutt i magen:

skriven

hihi ja det ser nog ut som att det är dags :)

den är faktiskt jätte skön fast man inte har stor mage :) hihi .

jag tror man är i månad 7 haha. kram

10 Eva [Bland rosa och blåa tuttar]:

skriven

Och jag gillar Matteus...

11 Alina:

skriven

Leon var jätte fint :)

12 Mamma Wendela <3:

skriven

sv:Först måste jag berömma svaret angående amning graviditet och rökning, du förstår mig helt!! Jätte skönt med någon som delar samma uppfattning.



sen så har jag svårigheter med att behålla barnen i magen.. 2006-02-08 förlorade vi en son som fick namnet Angel. jag förlorade honom i v 22. Efter de har jag hade missfall och Emilia höll på att förloras i ett missfall i v 17+1 men läkarna kunde stoppa hela händelseförloppet så vio har vår mirakel bebis.



Jag hoppas på fler barn, men nu har vi iallafall ett! <3

13 M -- Har en liten bebis i magen!:

skriven

Naww vilken fin mage du har :) usch halsbränna är verkligen jobbigt.



Hur skall du göra med vaccinet nu när du är gravid?? jag o min sambo ville egentligen inte ta de, men nu börjar vi ändra oss, så blir nog vaccin i veckan.

Kram

14 Sanna:

skriven

Jag gillar namnet Leon. Men ibland kan det vara lättare att bestämma namn när man väl ser barnet och ser vilket namn som passar.

15 Tina S:

skriven

grattis till vecka 28 :D

O namn är svårt:p vi har ett killanamn o ett tjejnamn här.. men det kommer nog kanske ändras när den kommer ut:P

16 Adams mamma:

skriven

nu har jag skickat det till din mail :)

17 Marie - Nellie & Oliwer´s Mamma:

skriven

tack, visst är dom :) kosta 199 på skopunkten :)



allt bra med er ?

kram

18 Mamma Russin:

skriven

hej hopp..

jag gillar Leon.. Jättefint namn..



kramkram

19 S:

skriven

Bara jag som gillar Jonathan bäst?

Dom andra namnen va också fina:)

20 Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen:

skriven

*Svar till Anonym: Ja har inte gått ut gymnasiet utan planerar att återuppta studierna under 2010, just nu är jag föräldraledig. *

21 Johanna:

skriven

Jag har en hel lista på min dator med pojk- och flicknamn, (haha nördigt jag vet), hoppas dem ger inspiration! OBS, de flesta är internationella och kanske lite svåra att använda i Sverige (tex Sparrow, Emile, Brooklyn, Midnight).



Anthony, Alex, Alexander, Amilio, Alessio, Avalon

Brooklyn

Chivan, Cruz, Charlie

Dhani, Devon, Dylan

Elliot, Emile, Emilio, Elias, Elian, Ethan, Elijah, Eli, Elis, Elvis

Hayden

Isaiah

James, Jayden, Julian, Jaymin, Jack, Joey, Jamie

Leon, Lexus, Landon, Levi

Milo, Mio, Maddox, Midnight, Memphis, Minos Nathaniel, Noel, Noah, Nathan

Ocean, Oliver, Oasis

Phoenix

Romeo, River

Samuel, Seth, Sparrow

Timothy

William

Zion



Kram!

22 Rosanna:

skriven

Leon och Matteus, men mest Leon

23 Hannele - Mamma till Kevin:

skriven

Usch för halsbränna alltså..inget jag saknar från min graviditet :P

Jag hade världens halsbränna när jag skulle sova då fick jag ta en liten kopp gaviscon och det hjälpte ^^

Tack och lov, räknade ut förut att jag hade slösat 600 kr på gaviscon = jag drack 6 såna flaskor under min graviditet. Men värt pengarna ^^



MMm..jag tycker att Leon och Jonathan är fina namn ^^



Kraaam

H



PS:

Kolla på familjeliv där finns en kalender eller vad man ska kalla det för där ser du i vilken månad du är i ^^

24 Alexandra:

skriven

Leon :)

25 Sandra - mamma till Novalie:

skriven

Leon och Matteus var finast av dem ni ska välja.. men jag tyckte då mer om Levis och Noel för det skulle min dotter ha hetat om hon blev en pojke =)

26 Sandra - mamma till Novalie:

skriven

Grattis till lilla knytet föresten!

27 Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen:

skriven

Tack johanna för den långa namnlistan =)

28 Malin, Alice & Lowes mamma!:

skriven

Leon :)

29 Mother, Married &Twenty:

skriven

Min son heter Leon, så enligt mig är det helt klart finast :) Men bara för det måste jag ju rösta på något av de andra namnen, känns lite konstigt annars hehe :) Matteus tycker jag i så fall :)

30 Tovis:

skriven

Har lagt till dig på listan nu :D

Jättekul att kika runt på din blogg! Vi funderar också jättemycket på namn, skitsvårt är det!!

på ett särr tycker jag tjejnamn är betydligt lättare och roligare ;) Vi har också med Leon och Noel på vår lista, hehe. Matteus är också jättefint, men det heter en av killens kompisar så det går inte :P

31 Rebecca:

skriven

Leon tycker jag. Det hade vi som namnförslag innan vi visste att det var en tjej i magen. Hon föddes i lejonets tecken -07 men det blev en Nova istället. Denna gången gillade jag Milo, hade även med Leon igen men det blev en Elliot =) Min stora heter Philip som jag o´xå tycker är fint såklart. Lycka till.

Kommentera här: