Sista novemberdagen.

Natten har varit riktigt pinig då jag inte kunde somna försen 4, M var så underbar och masserade ryggen då varken alvedon eller värmekudde hjälpte speciellt mycket. vaknade efter en timme och fick ta en till alvedon till och sen försöka somna om så några timmar fick jag ju iallfall men det är så surt att behöva ha förvärkar så pass tidigt när de ändå inte "gör något".

                     
                                                             Lilla Mini <3

Har suttit och uppdaterat lite i "julkalenderkategorin", Förra året var det rena rama julafton varje dag då det damp paket ner i brevlådan titt som tätt. Hoppas på att fynda lika mycket detta år så kanske jag slipper springa runt på mellandagarna och leta kläder till Mini och Mercedes, för hennes garderob ska också uppdateras lite - lagra upp med större storlekar osv.

1 Patricia Lindh Nielsén!:

skriven

Men gud vad jobbigt, hur känns det idag då? "/ Kommer bli livrädd den dagen jag börjar känna riktiga förvärkar! inte samma sak som SD lixom.



Nä, alltså! jag har kollat, och jag hittar verkligen inte den i någon butik. Och sökt på nätet, men den verkar helt slut! "/ Blocket? där finns den! nått ex.



Har en liten fråga, kläderna du har haft till M när hon va liten, har du kvar nått av det? eller har du sålt iväg mkt? :) tänkte höra, annars är jag jätte sugen på att köpa en del om du har kvar!



Kram!

2 Denise:

skriven

sv: På en affär som heter Brisak som ligger i gustavsberg, en allt i allo affär där min mamma jobbar, hon är bossen över klädavdelningen :) Vet inte om den finns och köpa någonannanstans men märket är Walking :)

3 Linda Olsson:

skriven

Ja jätteroligt! =)

Japp, hon kunde se va det va för liten parvel. ;)



Kram

4 hallonmamma:

skriven

Fina lilla Mini. Nja.. förvärkar hjälper ju till att jobba innan förlossningen. Så helt onödiga är de ju inte. men kan förstå att det måste vara oerhört jobbigt. :/

Kommentera här: