Här är det meningen att det ska vara en rubrik

Dåligt med uppdatering idag men har inte haft så mycket att skriva heller ;)
M stannade hemma idag iallfall, så ikväll lägger jag mig tidigt och hoppas på att var utvilad imorgon istället. 
Vi ska även försöka se till att vaccinera Mercedes nu under veckan, svårt att veta vad som är rätt och fel men nu är det bestämt iallfall. Sen får vi se vad vi gör under resten av veckan, M ska ju tillbaka till jobbet imorgon så det blir jag och lillskrutten. 

Imorgon är det 1a december - Va ?? Snart är det julafton, nyår & sen är det beräknat datum för lillkillen att titta ut, jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen.
1 annas Perssonliga:

skriven

Ja, vart tog hösten vägen? Snart är det jul :)



Kram

2 hallonmamma:

skriven

Jag tror att det bara är bra att vaccinera :)

Kommentera här: