Mors dag!

Idag är det mors dag =) 
Självklart ska jag ringa min mamma men hon är ju utomlands just nu så det blir ingen present till henne som jag alltid gett varje år annars.
Men av älsklingen fick jag frukost på morgonen och så ett presentkort på H&M, så jag ska dit och shoppa loss sen, blev faktiskt väldigt överaskad att han hade lagt så mycket pengar på en present faktiskt, men men, ett par jeans och lite koftor , tunikor ska iallfall inhandlas. Så jag är en väldigt glad mamma idag =)
 
Vi ska gå till resturangen och käka lunch, har planerat picnik lite senare under dagen om vädret håller sig lika bra och ikväll ska vi grilla, så det ser ut att bli en perfekt söndag idag!
1 Hanna o Elliot:

skriven

Härligt med shopping! :D

2 Babyportalen.se:

skriven

Grattis på Mors dag och till presentkortet, lyxigt! :)



//Hanna

3 anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥:

skriven

härligt! =)

4 sally:

skriven

grattis lilla mamman älskar dig <3

Kommentera här: