Rabarberpaj - finns det något bättre?


Så här sött låg min lilla tjej igår kväll innan det var dax att sova.
Och imorse var det mys på balkongen och vi sjöng "imse vimse spindel", (ignorera min underbara morgonfrilla men luggen var i vägen så då satte jag upp den..)

Nu sover lilltjejen och jag ska snart ta en kopp te, rabarberpaj  - Y u m m i e - och sen ska jag läsa en bok som jag precis börjat på. Finns inte mycket på tv och det är så mysigt att ligga och läsa , tycker jag iaf. De flesta jag känner tycker att det är skittråkigt med böcker.

Älskar sommaren! =  Isglass, jordgubbar , sol och bad. Underbart!
1 Jennie - min resa mot drömkroppen:

skriven

Alla får ha på sig det dom vill. Min personliga åsikt är dock att mans kall ta på sig kläder efter vad man har för kropp helt enkelt!

2 Sofia Werlin:

skriven

Vad söta bilder :)

3 Love ung blivande mamma:

skriven

Jo den är väldigt stor, hennes mage.. I dont know why.. hennes bebis är ju väldigt liten ... men hon har modekakan i framvägg också ..kanske har något med det att göra.. I Dont know :S Jag har en lagom mage då :)

Kram Love

4 Louise, 16 år, ensamstående & gravid:

skriven

Mm, en Lowe Labelle Karlsson!

5 Anonym:

skriven

Så fina ni var på fotona tillsammans.. Det blev beck - vita nätter =) kram

6 Daniel:

skriven

Kommer snart på balkongfest å så slurpar vi glass med saft!

7 Mia:

skriven

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

8 Nicole - mamma till C:

skriven

Nej usch.. Hallonpaj är godare :)

9 Anonym:

skriven

Hoppas du får en trevlig sommarkväll! =)

10 Ida:

skriven

en sån sötnos =)

11 Bröllopsbloggen:

skriven

härligt med rabarberpaj älskar det..

hoppas allt är bra med er?



kram

12 NAISY- Anna i Landet Upp och Ner:

skriven

Det lät som ett bra tidsfördriv! :) rabarberpaj- mumma!

13 Laila:

skriven

Hej vilken söt liten tjej du har :D



Passar på och gör lite reklam en tävling på går på en sy blogg...htpp://lillarus.blogspot.com/



Hoppas ni får en jätte trevlig dag

14 Erika:

skriven

Elwira har också 19 nu och 6-12 månader var perfekta så de måste vara ganska stora i storleken för storleken över var ALDELLES för stort!

15 malin:

skriven

Sötbild :) även om du hade morgonfrilla ;)

16 Sofie:

skriven

sv: ja ibaldn är det mysigt med trädgård.. just nu är vår trädgård lite sådär.. Där är liksom inget så det är lite sådär..

Man vill ju ha träd och buskar och sånt men det tar tid och ork och just nu har man ju en liten Casper så blir inte mycket gjort! :)



Ni får skaffa ett litet hus eller marklägenhet :)

17 Emma:

skriven

Vilken krylltott :)



Sv: Han kom på det då han nyste som bara den när solen lyste extremt massa...



Ja visst är björnar härligt, sjukt söta fanns tre små bebis björnar med, de var såå söta

18 Ida:

skriven

jag tycker också om att läsa!

Kommentera här: