090630

Trodde att ja skrev imorse men de hade jag uppenbarligen inte gjort ;)
Vi har varit nere och handlat - bara lite nödvändiga saker som mjölk och bröd , inge speciellt med andra ord.
Sen var vi och matade fåglarna igen. Mercedes blir så glad när hon ser parken , hon pekar och skrattar när hon förstår att hon snart ska få se på fåglarna.
Jag försöker vänta in de söta änderna för de springer allt de kan medans måsarna flyger och skriker - gillar de inte alls. De gör de så orättvist för de små kämpande änderna ju. 


Imorse satt hon och åt på ett äpple under bordet :)

Idag fick hon ha på sig sin "sommarsuit" från Molo, dock var den alldeles för stor, men men.
1 Klara- ung&gravid svar:

skriven

okej, för jag känner mig så stor!!

tack så mycket, men det känns fortfarande så konstigt, det är inte det lättaste att vänja sig vid:)

2 ellinor:

skriven

Förlåt om min fråga låter oförskämd, den är itne menad så på något sätt!

Men du är ju så ung och har barn, var det planerat eller blev du gravid? Är du ensamstående eller finns det en pappa med i bilden?

Lycka till, Mercedes är super söt =)

3 Nikita:

skriven

det som är så bra med sommarsuits är att de inte gör så mkt om dem är lite stora =)



nyfiken på vad din M jobbar med ?

4 E.K:

skriven

Fin blogg du har :)

5 di:

skriven

Gud vad söt hon é.. God bless her..



diiii

Kommentera här: