Ett paket på posten :)

         
Vincent skorna som är i en mycket finare röd färg irl.
         
Sobea Bulltröjan som jag länge suktat efter, tog storlek 92 men den blev som en klänning på Mercedes. Ska tvätta den och hoppas att den krymper lite annars får den funka som tunika.
Strumpbyxor i den allra finaste färgkombinationen från Katvig till Mini, rätt stora i storlek vilket bara är bra.
         
Underbara Kik Kid dressen till Mini!
         


Shampoodle dressen gick inte att fota då den är svart men jag prövade den på Mercedes och är helt kär! Sjukt fin! =) Storlek 80 motsvarar stl 74-92.

 Ser ut ungefär så här på, fast jag köpte en med dragkedja istället för ficka fram. 

Har inte orkat fota allt, bla "julklapparna" och det jag hittade på stan för någon dag sen men det är ju inte hela världen. Och JO hon har faktiskt "behövt" alla nya kläder då jag tömde hennes garderob för en storleksuppgradering för några veckor sen.
1 Malin, Alice & Lowes mamma!:

skriven

Åh vad mycket fiiint :D

2 Anki:

skriven

aww vilka söta kläder :) hihi... Inte långt kvar tills du har din lilla prins hos dig också :) Mysigt! Drömde inatt att det var en liten flicka i min mage :)



Gott nytt år på dig!

3 Daniel:

skriven

åååh det kallar jag mysiga paket! :))

4 MichellesMamma<3:

skriven

massa fint du shoppat :D



Ja de blir samma här bara lugnt och skönt äta godis och ha det bra hehe :P

5 Jasmine:

skriven

Jätte fina! Gott nytt år på er kram

6 Erika:

skriven

Gott nytt år!!

7 unique:

skriven

Gott nytt år på dig. Hoppas ni får en trevlig kväll =)

8 Mamma till Adam & bebis i magen:

skriven

Vart beställde du skorna?



haha jo men precis :) Hur många månader kommer det skilja på honom & Mercedes?

9 FelizMamii:

skriven

fett söta kläder :D

10 Carolina:

skriven

Bulltröjan var himla söt!



Hoppas du hade en bra nyårsafton och en bra start på det nya året!

Kommentera här: