stopp

Nej nu måste jag sluta köpa saker, jag såg en sååå fin jacka från Plastisocks, men hon behöver verkligen inget mer nu. Så mycket saker som hon bara hinner ha på sig en gång och sen är det för litet.
Nej nu är det köpstopp tills 19de. Då ska jag hitta något fint till henne som hon ska ha på ett bröllop veckan efter.
Får se om jag kan hålla det, men jag ska försöka iaf  ;)
Får väl hitta en annan hobby ^^
1 Pia:

skriven

Kanske du redan gör det, men om inte - börja spara lite till tösen varje månad.. Det är bra att ha när hon blir större och kostnaden definitivt blir STÖRRE.. det blir dyrare och dyrare saker som de både behöver och VILL ha :o) Vi har körkorten(sa jag att jag har tvillingar. Suck, ut med alla pengar i ETT svep!) på gång snart.. DET kostar, kan jag säga...

Kram på er!

2 Erika:

skriven

hihi känner igen d där :-) d svårt o hitta en anna hobby när d finns så uuunderbara saker/kläder/skor till små sötnosar!



katvig e förresten mitt favvomärke, helt oslagbar kvalitet, helt klart värt pengarna :-)

3 ellie:

skriven

Heheh :) aa det har jag. Vi måste fika snart!! Skicka ditt nr... så kan vi ses ngn dag i stan=) Puss

4 sandra , Sebastians mamma:

skriven

Tack, de va din lilla flicka oxå :D

Kommentera här: