puppy eyes :D

                
Min dotter har så stora fina ögon, hon får jättemycket beröm för det :) Och för hennes jättelånga böjda ögonfransar,
så fin! Gud vad jag är stolt över henne.
Kevin frågade varför hon inte hade några ögonbryn, haha! Hon har ju ögonbryn , bara det att dom typ är röda så dom syns knappt :) åh min lilla blekfis.
Gud vad jag längtar tills hon kan börja prata. Tänk att få höra sitt barn säga mamma för första gången. Shit.
Finns stunder då jag faktiskt inte kan fatta att den här lilla underbara saken är mitt barn. MITT MITT MITT !!!
1 Carro - Adams mamma:

skriven

ja det är skittufft :) blir sån kontrast skillnad då..



ja allt går super bra med honom, han somnar runt 19 och vaknar 12 och äter sedan sover han till 7 på morgonen, ibland vaknar han en gång mittemellan också. Men han vaknar bara och rör sig när han vill ha mat inget skrik vilket är väldigt skönt.. hur går allt med din sötnos då?

2 M:

skriven

ååh vad söt :)

Kommentera här: